I Think I Like Today, I Think It's Good, It's Something I Can't Get My Head Around .

5kommentarer

Hej ni kära svenskar. saknar er lite grann.
Ligger bakis som ett djur och tittar på melodifestivalen, Danny må vara den stelaste människan i vårt avlånga land.
Och Jay-jay johansson är ju verklingen ingen som jag önskar att jag vetat om tidigare.
Och gosa är från och med nu ett av svenskans fulaste ord.
 
Gårdagen bjöd på test hela dagen i skolan. Somnade nästan under en del. Plågsamt.
Tror det gick bra iaf. Gick efter skolan till en restaurang och firade med cambridge elever och lärare Mai. Blev rejält mobbad över att vara den enda under 21, beställde orange juice medans de andra drack jägerbomb. Mai beställde in 5 glas vatten åt mig... snäll så där hon. Fick iaf en liten vodka shot i min juice tillslut.
Senare under kvällen blev det rejäl fest i studentlägenheterna och sedan ölspel hos lärare Alvin.
Himla kul kväll, lite tuffare idag.
Så nu är det melodifestivalen som gäller, sen ska jag plugga lite.
Imorn är det super bowl sunday så blir BBQ at Alvins place. Nice!
 
Broder Mikael, var på bio häromdagen, Gangster Sqaud. Bra film! Håll utkik efter den.
Vi var helt alone i salongen. haha.
Jag och Raoul.
 

5 kommentarer

malin

03 Feb 2013 11:12

Stelaste?! Men han må även vara en av de snyggaste!!
Gosa hade passat bättre in i lilla melodifestivalen...

Jag saknar dig litegrann med!

Mami

03 Feb 2013 11:16

Gullig kille......är han den rike italienaren du skulle hitta...Fniss

JULIA OLSSON

03 Feb 2013 20:28

Jag vill också till USA! du inspirerar mig Lina:)

Syrran

04 Feb 2013 07:32

Jaha... Nu har hon hittat nån liten babe också... Som sagt, är han italienare??! ;) Kommer du väl inte hem mer.. ;)
Saknar dig... Julia också, hon tyckte du skulle vara borta onödigt länge! ;)
Har du kollat upp lingonsyltbeståndet på Ikea än förresten??! :)
Puss o kraam!! <3 <3

Becka

05 Feb 2013 00:11

Nu måste jag också kommentera, sorry att det har dröjt men fy tusan vad glad jag är för dig att du verkar ha det så underbart! Det är en helt ny lina jag ser bara i den här bloggen, en mycket mycket gladare, lugnare, positivare och världsvan lina. Du bara strålar hela du och jag vet att det där är så himla rätt för dig! Du är så fin min vän och jag älskar dig så mycket!

Kommentera

Publiceras ej