One Day Baby We'll Be Old, And Think Of All The Stories That We Could Have Told .

4kommentarer

Teacher Mai, if you ever try to read this blog again, just want to let you know, you're awesome! And I'm expecting an invitation for beer and video game. The rest you have to google translate!
 
Ni fina människor som kommenterar, keep it up, jag blir så glad av era kommentarer!
And big Sis, har funderat på om jag ska försöka mig på att göra egna köttbullar, grejen är bara att jag inte vet hur man gör! och lingonsylt... vet inte ens vad lingon heter på engelska? Tror inte det är så vanligt här.
Men, har en liten idé om att IKEA kanske kan ha det... ska kolla upp det.
 
Idag tog Ned med mig till ett ställe där de serverar japansk, kinesisk och amerikans mat, buffestyle!
Så jag betalade 10 dollar (typ 70 spänn) och fick två stora colaglas, hur mkt mat som helst, plus hur mkt dessert som helst! LOVE IT. Great Plaza Buffet. kommer vara mätt i flera dagar.
Funderar på att gå på bio ikväll.
Har prov hela dagen imorn så kan behöva lite avkoppling.
 
Jag är så lycklig över att vara här och jag försöker njuta av varenda litet ögonblick.
Har så mycket roligt och spännande framför mig så glömmer ibland bort att bara njuta.
Men just i detta nu passar jag på. Fantastiskt.
Och vem bryr sig om vad som händer sen när jag måste åka hem.
Just nu är det här allt som betyder nått!
 

4 kommentarer

malin

01 Feb 2013 16:46

Åh det är så härligt att höra att du trivs så bra och du gör heeelt rätt i att leva i nuet och njuta av allt du har där!!! <3

Hanna

01 Feb 2013 22:14

Fy vad underbart du verkar ha det! är inte alls avundsjuk... Saknar dig <3

Mami

02 Feb 2013 07:49

Jag kan maila ett recept till dig. Annars kanske de finns färdiga på IKEA om du ändå ska dit och köpa sylt.

Big sis

02 Feb 2013 09:41

Ja gå på Ikea... Här hemma säljer dom ju köttbullar, frysta... Utanför kassalinjen, vid korvmojjen du vet... Det kanske dom gör där också... Kanske säljer lingonsylt också? :) Kolla det! ;)

Kommentera

Publiceras ej