That Secret That You Knew, But Don't Know How To Tell .

2kommentarer

Korea evening last night!
So much fun! Today, not as much fun..
 
Började med att jag följde med Sandra och 3 andra till en restaurang, Manna BBQ.
En koreanska bufferestaurang där du betalar en viss summa och sedan kan du beställa in hur mkt du vill från menyn du valt. I mitten av bordet är som en grill så du får in allt kött rått och tillagar det direkt på bordet.
Jättehäftigt! och de kommer hela tiden ut med lite olika tillbehör.
Himla gott var det, hade lite problem med att äta med pinnar dock.
 
Efter det drog jag och Sandra vidare till en pub Min sok chon.
Koreansk karaoke pub! vi va typ 20 pers från cambridge klasserna så satt vid ett långbord och beställde in mat och dryck på löpande band.
Karaokerummen var privata, så man var tvungen att boka ett rum så runt 12-1 tiden fick vi ett rum. Hade väldigt roligt iaf! Och kvällen gick så fort. Och jag blev så full.
Lite för full. Drack shotar med koreansk vodka som var smaksatt på olika vis, smakade inge alkohol alls av det. Vilket nog är anledningen till att jag idag har legat i sängen och velat dö.
Kollade på melodifestivalen och fick ännu mer dödsångest.
Trodde Sverige var ett bra musikland?
 

2 kommentarer

Lisa

10 Feb 2013 06:45

Hahahhaha, fan vad gött!

Linn

10 Feb 2013 09:46

Du är min idol, alla kategorier!

Kommentera

Publiceras ej