And If They Ever Let Her Go, She Will Still Be Bound To All Her Fears .

6kommentarer

Kära vänner!
Nu är det ca 12 timmar tills första planet mot Köpenhamn går.
Jag är peppad! Jag är taggad!
Jag är golvad...
39 graders feber som ett brev på posten. Sån där lurig jävel som började på fega 37.9 men som i skrivande stund alltså har blivit 39. Så underbart! Så typiskt!
Men ingen fara kära vänner, misströsta inte!
Jag vägrar ställa in så jag har ätit rå vitlök, druckit äppelcidervinäger och knaprat Alvedon så nu jävlar ska febern bort!
Ska gå och sova snart. Ska kliva upp kl 3. Måste gå igenom packningen en gång till bara, känns som om jag har glömt hälften. Men är uppe i fina 16 kg på bagaget. Undrar om det räcker för 10 veckor? Jag är sämst på att packa!
Hur som helst, håll era tummar för mig nu och be att febern försvinner.
Gärna magkatarren också, men räcker med febern.
Skriver när jag kommit fram.
Om jag överlever.
Lev i frid.

6 kommentarer

Kim

04 Jan 2013 20:53

Du är Lina som klarar allt!!

Sov gott å res säkert!

kramar i massor!

Lisa

04 Jan 2013 23:19

Jag och becka kommer vara trogna läsare, var så säker!!

Broder Mikael

05 Jan 2013 09:05

Jaa hoppas inte det är nåt fel "with the left falange"! Förlåt bara lära, kommer gå skitbra...."there is NO falange" ;-)

Anonym

05 Jan 2013 11:17

Wiie!! Nu är du på väg! :D Jag har ännu klenare nerver än du, för jag är nervös fast det inte ens är jag som åker! ;) Men jag vet att du fixar alltihopa galant! Hoppas du får jätteskoj! Följer dig här o på fb. :) Trevlig resa nu så hörs vi!
Älskar dig sis! Puss o kram! <3

Annelie Forsberg

05 Jan 2013 11:19

Wiie!! Nu är du på väg! :D Jag har ännu klenare nerver än du, för jag är nervös fast det inte ens är jag som åker! ;) Men jag vet att du fixar alltihopa galant! Hoppas du får jätteskoj! Följer dig här o på fb. :) Trevlig resa nu så hörs vi!
Älskar dig sis! Puss o kram! <3

Petra

05 Jan 2013 11:35

Haha 16 kg har jag till en vecka ;)

Kommentera

Publiceras ej