Girl You're Living In Danger, You're Sleeping With Strangers .

2kommentarer

Det finns så mycket kära vänner som jag har att berätta.
Men jag ska försöka att inte bli för långdragen.
 
Låt oss börja med det viktigaste så ni kan bläddra vidare nä ni tröttnat.
Lakers. OMG. Lakers. Kan vara bland det coolaste jag varit med om.
Men ni eventuella basket fan som läser detta kommer att hata mig av 4 olika anledningar.
Nr 1.  Jag köpte ingen sån där awsome lila Lakers keps... men jag ska!!
Nr 2.  Ni är så fruktansvärt avundsjuka.
Nr 3.  Jag glömde kameran hemma.. Men hade min kära iPhone.
Nr 4.  Jag kan bara namnet på två spelare. Steve Nash och Kobe Bryant.
 
Anyhow, vi åkte till Los Angeles i en SÅ JÄVLA COOL partybuss!!
En helsvart buss med lädersoffor (som i en limousin) med partbelysning, musik och en strippåle!!
Så coooooolt! Tyvärr har jag ingen bild på gudagåvan, men förhoppningvis kommer jag kunna visa vid senare tilfälle. Enda dåliga med resa dit var att 97% av alla som var med var brasilianare.
Jag är så less på portugisiska. Och som om det inte vore nog så valde de musik.
Så två timmar portugisisk carneval................
Went crazy when Swedish House Mafia was tuned in.
 
Jag vet inte ens hur jag ska börja beskriva själva matchen. eller arenan för den delen. säger man ens arena?
Det var makalöst. Aldrig varit med om nått liknande..
Vi satt högst upp så spelarna såg ut som små barn, men de va ändå helt makalöst.
Och jag har aldrig varit så rädd för att ramla förr!
Lakers vann med 104 - 88 mot Miluwakee (kan inte stava) Bucks.
Kan inte förklara med ord.
 
Kan inte heller förklara med ord hur förundrad jag är över vissa människors beteenden.
Jag har en brasiliansk vän av det manliga könet, och en schweisisk vän av det kvinnliga könet (överraskande att det var brasilien och schweiz..) respektive av dessa båda har varsin respektive i sina hemland.
Det jag inte riktigt kan förstå är hur man kan sitta och prata med varandra om hur mycket man tycker om sin pojk/flick-vän för att sedan grovhångla i en buss i 2 timmar?
Och sedan komma överens om att inte säga något till sina respektive.
Kalla mig gammalmodig, men vad hände med den riktiga kärleken?
Tilläggas bör också att detta var under helt nyktert tillstånd, trots partybuss.
Alkoholfri partybuss.
 
Sista ämnet för idag.
Jag blev förälskad idag.
Så där blixtförälskad. Ser uttrycket kärlek vid första ögonkastet på ett helt annat sätt efter idag!
Jag klev in genom dörren och som i en tsunami druknade jag direkt!
så nu är jag 350 spänn fattigare men ett par schyssta vans dojjor rikare!
Jag kommer komma tillbaka som en fattig svensk. med coola grejer.
 
BILDDAGS!
Scrolla hit om du inte orkar läsa....

Utanför Staples Center

Nationalsången

Bästa bilden på matchen... skulle ha tagit med min kamera...

Påväg till skolan efter 3 timmar sömn.
Min nya kärlek! oh ,som jag älskar er!
 
 
Ska försöka få tag på bättre bilder.
Och upptäckte att mina filmer är åt fel håll.
Jag är sämst alltså!

2 kommentarer

malin

18 Jan 2013 13:37

alltså WOW!!!

och jag håller verkligen med angående otroheten, herregud....

JULIA OLSSON

31 Jan 2013 00:05

Hej Lina!

Förlåt om jag varit hemskt dålig på att höra av mig. Som du kanske vet är jag inte så hemskt bra på att kolla bloggar och liknande men nu har jag kikat igenom din och jag blir så hemskt glad. Jag är så lycklig för din skulle och jag blir bara helt varm av att du har det så himla bra. Livet är bra härligt och det finns så mycket att se. Vår framtid är så spännande.

Råkade också se en bild på att du hade varit på basketmatch! Helt otroligt vad avundsjuk jag blev. Därför jag kommenterar på den här bilden. Hoppas du njöt utan att se kobe (nummer 24) ordentligt.

Vi saknar dig här i Sverige men samtidigt jag är så glad att du inte är här.

Puss och gör allt som du känner för!

Sommaren tillsammans kommer bli kanon

Kommentera

Publiceras ej