I'm Waking Up, I Feel It In My Bones, Enough To Make My Sytems Blow .

0kommentarer

Långhelg och solsken, perfekt kombination i min värld.
Just nu är det 26 grader varmt ute och dagen har precis börjat. I LOVE IT!
Hoppas jag får lite färg idag...
 
Lite overkligt att det redan gått två veckor sen jag kom hit.
Om det här hade varit en vanlig resa så hade det börjat bli dags att åka hem nu.
Men jag är så glad att det är 8 veckor kvar! Är inte på långa vägar redo att lämna det här livet.
Dock måste jag försöka ändra mina matvanor. Har gått 2 veckor och jag börjar bli tjock, haha.
Och min mage mår inte superbra direkt. Så ska försöka dra ner på bagels med jordnötssmör (men det är ju så förbannat gott!) och på starbucks kaffet. Och milkshakes. Och utematen.  Lycka till!
Igår åt jag hamburgare, fast jag inte tycker om hamburgare. Men den va helt okej för själva burgaren var väldigt tunn. Och helt färsk, inte fryst. In And Out Burger. Plus en fantastisk chokladmilkshake.
Kommer vara smällfet när jag kommer hem.
 
Igår skypade jag med världens finaste mormor och morfar. Och min underbara mamma.
Det kändes bra. jag saknar dem så samtalet fick mig att sova gott.
 
Idag väntar solning, hehe, vilket jag gör just nu!
Sen blir det förhoppningsvis en tripp till en butik som kallas Shoe Heaven! Shopping!!!!
Miss you guys! hoppas ni njuter av snön, hahahahahha.

Ronnie gjorde en ansiktmask till mig, haha. Bara Gurka.

Fina fina mormor!

Soldyrkaren Nr 2 Jeter!

Kommentera

Publiceras ej