It's So Easy When You Know How It's Done .

2kommentarer

San Diego Sea World.
Fantastiskt ställe.
När jag var liten förstod jag aldrig varför alla vela bli delfinskötare, idag förstår jag.
Efter idag vill jag bli delfinskötare!
Blev även lite halvnostalgisk av späckhuggarna.
Har aldrig riktigt gillat Rädda Willy filmerna, men idag ändrade jag uppfattning.
Filmer med sånna fantastiska djur måste vara bra!
Och pingviner, vilka jävla lirare.
Best part, I got the Fun Pass, free entrence all year long!
Wanna come with me?

2 kommentarer

Mami

25 Jan 2013 01:57

Hej på dig!
Det där ser ju verkligen ut att vara trevligt. att det går att lära dem såna konster. Vem är tjejen på en av bilderna. Jag har skickat flera meddelande till dig via viber men de vil inte gå fram. Kram saknar dej.

christian

25 Jan 2013 07:07

Va underbart det ser ut...

Kommentera

Publiceras ej