Listen Up, No One Sleeps When I'm Awake .

2kommentarer

So, first day in San Diego.
Har gått omkring i mina pyjamasbyxor hela dagen.
Har inga mysbyxor med mig. hehe.
Ronnie (mamman i huset) har haft migrän hela dagen, perfect timing.
Och Stephen (sonen i huset) har inte varit hemma på hela dagen.
Och det har regnat.

Kanske inte världens bästa start, men som min vän Jenny brukar säga, nu kan det ju bara bli bättre!
Så det är med förväntan och en aning nervositet som jag nu går och lägger mig inför kommande första skoldag. Tilläggas bör också att jag ska åka buss till skolan själv, med ett bussbyte på vägen. Japp. Det blir spännande.

Tror jag har en aning jetlag, somnat flera gånger under dagen men är ändå dödstrött nu.
Så god natt kära läsare!
Eller god morgon för er Sverigebor, klockan är nu 8 på måndag morgon för er, utifall ni inte redan visste det.
Jag har fortfarande 1 timme kvar av min söndag. Suck on that!

2 kommentarer

Linn

07 Jan 2013 16:30

Du är bäst!

Storasyster

07 Jan 2013 21:23

Hello sis! <3
Hoppas det gick bra med bussbytena! :) Och att du hittade dit du skulle på skolan också såklart! :)
Får väl läsa om första skoldagen här sen antar jag!
Ha en fin dag, för oss är det strax natti natti. Fan va knepigt! :P Jaja... :)
Kramen! <3

Kommentera

Publiceras ej