Look Into My Eyes, It's Were My Demons Hide .

3kommentarer

Svar till Malin:
Angående Lakers biljetten, 100 dollar för buss dit, matchen och buss hem.
Vet inte om det är billigt eller om det är dyrt, vet inte vad vi får för platser.
Men lika bra att satsa när man har chansen!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, borde ha pluggat men nej, roade mig med annat.
Är less på play funktionen dock, går inte att titta på Farmen.
Det enda jag hittat att titta på än så länge är Stjärnorna på slottet.
Trivs i alla fall väldigt bra med den nya tjejen från Brasilien.
Hon heter Karen och är 26 år gammal.
Idag gjorde vi BBQ till middag och Karen gjorde portugisiskt ris.
Så Ronnie och Karen lagade mat, jag drack vin och tittade på.
 
Känns lite små jobbigt att jag inte är så bra på att laga mat.
Dessutom har jag ångest över att jag inte tog med någon present från Sverige till Ronnie!! Dumt!
Så Mami, har du nått skrot du kan skicka?
 

3 kommentarer

Mami

14 Jan 2013 16:40

Haha......vad skulle de vara.. en gammal avskavd dalahäst eller nått ur loppislådan? Nä kom på nått du så kan jag skaffa och skicka om du vill. Angående mat så får du väl göra nått som vi brukar äta ....typ ?????lax ? Eller de kanske inte äter fisk. Kram saknar dig. Ja pappa och Simon också fast de inte säger de.

Broder Mikael

14 Jan 2013 18:41

Du har ångest för att du inte tog med någon present, å sen vill du att morsan ska skicka nåt skrot(!!) som du kan ge bort i present?! Omtänksam människa du märker ja ;-)

malin

14 Jan 2013 22:12

det tycker jag absolut låter som ett överkomligt pris! med tanke på bussresan också :) åååh vad bra du har det lina!!! <3

Kommentera

Publiceras ej