My Feet Are Still Sore, My Back Is On The Fringes, We Tore Up The Walls, We Slept On Couches .

1kommentarer

Hej fina människor!
Den här veckan har gått så ohyggligt fort. Började måndagen med Sea world och tänkte wow, det är redan dags för tredje veckan, och nu är den snart slut.
Fick lite klagomål (Love you Sis!) att jag uppdaterade för lite den här veckan, anledningen är för mycket party. haha.
 
Tisdag efter skolan åkte jag Ronnie och Karen iväg på Taco Tuesday.
Fisktacos för 1,50 dollar styck! Och de va så stora så man blev mätt på två stycken.
 
Onsdag hyrde Myriam en bil, så jävla bra! underlättar verkligen att slippa ödsla tid på bussen.
White Party på kvällen, jag och Myriam blev sena till förfesten så hann inte dricka nånting, och eftersom jag är under 21 var det omöjligt att få tag på nå dricka på Fluxx (klubben). Men jag hade ganska kul ändå.
Väldigt mycket brasilianare... och saudiaraber av det manliga könet...
På väg hem från festen blev jag ensam sista biten i taxin med chauffören.
Trevlig indisk prick, som tyckte att jag skulle ge honom mitt telefonnr för tydligen behöver jag en amerikans vän.
Nej sa jag, amerikans vän vore bra, men då ska han inte vara sliskig indier som inte kan engelska.
Jag kom iaf hem säkert, efter att ha nekat honom min mejladress också.

Torsdag började med skola efter 3 timmar sömn. Var även tvungen att ta bussen för Myriam hade eftermiddagslektioner. Kanske bra att det inte blev någon alkohol kvällen innan.
Anyway, stannade kvar i La Jolla efter skolan, för under kvällen skulle Cambridge klasserna ha BBQ hemma hos en av mina lärare MO.
Fick skjuts av min koreanska klasskompis Jeasung (perfekt namn!) tillsammans med två andra klasskompisar.
Väl där drack vi öl och champange som saudiaraberna hade med sig, jävla lyxlirare, dyker upp i en mustang med champange. Vi grillade och spelade Rockband och Just Dance på wiie.
Tack vare min personliga coach Jenny Ehn där hemma i Sverige så regerade Sverige i Just Dance.
Riktig rolig kväll var det som avslutades med vadslagning och springtävling ute på gatan. haha.
 
Fredag vaknade en aning trött till regn...
Hade en bra dag i skolan, tycker verkligen om min klass.
Gick och käkade med Schweiz människor efter skolan, de är trevligare än brasilianarna för de pratar mer engelska, även om de är en grupp Schweizare.
Följde sedan med Ned (som är min nya granne istället för Pedro) och Andrin (som går i min klass) hem till Andrin, som har en av lärarna som hostfamily.
Det dök senare upp en till Schweizare och en Brasiliansk tjej.
Det blev ölspel och Pizza. Så jäkla kul hade vi! Läraren var också med. haha.
Jag förlorade dock och fick som straff ta en whiskeyshot.
Fick dock en påse med Swedish Fish som tröst av Ned, hahaa.
Åkte hem vid 11.
 
Så mycket party den här veckan, men mami, du kan vara lugn, jag drack inte så mkt.
Eller ja, jag förlorade ju ölspelet på fredagen..... hehhe....
Nu har ni en update, hope you're pleased Sis!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, lite sugen att gå på bio.
Imorn ska vi åka till ett outlet som ligger vid Mexikanska gränsen.
Lev väl!

1 kommentarer

Sis

27 Jan 2013 08:35

I'm pleased, thank you! ;)
Du verkar ju ha hur kul som helst... Jag vill också va 21 igen!! :/ ;)
Nä, dags för frulle här nu. Ha det gott, älskar dig systeryster !! <3 <3

Kommentera

Publiceras ej