Raise My Hands, Paint My Spirit Gold, And I Will Wait, I Will Wait For You .

2kommentarer

Idag har varit lite tuff.
Jag har haft tråkigt och därför längtat hem lite.
Meeen, det är okej. Första gången på 2 veckor som jag kännt av hemlängtan så det är ju bra!
Alla vänner är i Las Vegas eller Los Angeles och bussarna går inte så ofta på söndag här i Clairemont.
Och det är typ en timmes bussfärd till närmsta strand.
Karen (tjejen från brasilien som också bor här) hyrde en bil och åkte och hälsa på kompisar på nått sjukhus i närheten och Ronnie har haft migrän hela dagen.
 
Det är fortfarande superfint väder så jag passade på att sola och göra läxan... Fattar ingenting. Känner mig megablåst men förhoppningsvis blir det ändring på det.
Har börjat läsa Lord Of The Flies också. Minst 2 kapitel i veckan ska vi läsa.
 
Hursomhelst, när jag fick som tråkigast vandrade jag iväg och shoppade. suprise!
Budgeten kommer aldrig att hålla.
Och grejen med att försöka äta nyttigare, kommer inte heller att hålla.
Igår köpte vi Cupcakes på en butik som heter Sprinkles. omg, jag dör så gott!
Red velvet cupcake..... ooooooh.....
Och idag var jag till jamba juice, men det är ju smoothies så ganska okej iaf.
Anyhow, här är mina tröst-köpar-fynd!
 
Och här är skorna som jag köpte på Shoe Heaven igår, även kallat DSW. (Designer Shoe Warehouse)
 Och sist men inte minst, CUPCAKES!
Nu ska jag äta upp den sista och titta på stjärnorna på slottet. Imorn blir det Sea World! :D

2 kommentarer

Storasyster

21 Jan 2013 12:57

Jisses vad du shopar sis!! Såå avis!! :/ ;)
Mycket fina skor du skaffat! Du som inte har några alls sen förr! ;)
Du är inte blåst kan jag försäkra dig så skolarbetet ordnar sig nog ska du se. :)
Have fun at Sea World!! Ta lite bilder så man får se hur det ser ut där.
Saknar dig. Kramen o pussen! <3

Liss

22 Jan 2013 01:26

Men röda skorna, jag dör vad snygga!!!!! Och cupcaken... Jag dör vad god!!!!! Åh linis finis, miss u

Kommentera

Publiceras ej