So Give Me Something To Believe, Cause I'm Living Just To Breathe .

3kommentarer

Svar till Hanna: hahaa, rolig sädär du ;) måste dock göra dig besviken och erkänna att jag hade luftmadrassen helt för mig själv. Men tack för omtanken. eller nått.
 
I övrigt har jag inte så mycket att berätta om idag.
Skola som vanligt och efter skolan hemläxa och dricka öl med några klasskompisar, hahaha.
Kom hem till Ronnie som var en aning frustrerad. De ska dra ner på folk på hennes jobb, och hon vet inte helt säkert om hon får behålla sitt jobb, hon får veta imorn. Så hon var lite nedstämd så jag och Karen gjorde vårt bästa för att pigga upp henne och jag tror att det lyckades. Lite grann iaf. Bara att hålla tummarna att hon får bra besked imorn.
 
Har smsat med Daniella idag, min kusin i Denver och imorn ska jag boka flyga dit för att fira min födelsedag där! Yeay!
Tydligen är det billigast att boka flyg på tisdagar så håll tummarna! Blir nog inte så dyrt iaf, typ 1400 kr turoretur.
Hon berättade även att hon antagligen kommer att komma till Sverige för två veckor i Juni! så kul!
 
Avslutar lite med att klaga på er, va fan, om ni är så många som läser så ka ni väl lämna en liten kommentar också? Skärpning! Ni kan ju komma med förslag på typisk svensk mat om inte annat.
Ronnie tycker vi ska bjuda in grannarna på middag med brasiliansk och svensk mat.
Skit också tycker jag.
Need to face my fears though, so bring it on! If you want me to cook, I'll cook.
Just remember I warned you!
Oh, just det. min lärare säger att jag är grymt dålig på att stava. hehehehehheehe.
Feeling good. Oh yes. Failing because of spelling. Got the right words but don't know how to write them. Lovely.

3 kommentarer

Syrran

29 Jan 2013 10:43

Svensk mat... Varför? De har ju säkert 1000 gånger godare mat själva! ;)
Men vad skulle det vara då tro... Rotmos o fläsklägg? Surströmming o inlagd sill... Tell them it's Swedish suschi!! ;)
Haha! Annars är väl köttbullar o lingonsylt rätt svenskt... Men det kanske är knepigt o få tag på lingonsylt? Ska vi skicka över några burkar?? ;)
Kraam! <3

kimpa

29 Jan 2013 11:13

Hej baby!
Du verkar ha de super bra! saknar dig på jobbet!!

Ville bara meddela att jag slutar den 18/2 så om 20 dagar slänger jag in handduken hos cg... å flyttar om 4 veckor ungefär frå gävle!

pöss pöss söta

malin

29 Jan 2013 22:17

Jag tycker ändå jag tillhör en av dom bättre att kommentera?! Hoppas jag... ;)

För övrigt håller jag tummarna på att du hittar ett billigt flyg! Då får du hålla dina tummar för mig att jag hittar ett billigt flyg till Zagreb i påsk, och att jag får ledigt utan att bli halshuggen... :P

Svar: Du tillhör absolut en av de bättre!!Håller alla tummar jag har för dig min vän! PUSS
Carolina Grönberg

Kommentera

Publiceras ej