Take Me To Your Best Friends House, I Loved You Then And I Love You Now .

1kommentarer

Broder Mikael: Jo, jag tycker nog att jag är en ganska omtänksam människa!
 
Idag hörni har jag haft en fin dag!
Dock var det endast 1 plusgrad imorse! Trodde vi var i Kalifornien....
Hursom helst, först skola med min fina klass som jag trivs väldigt bra med.
Har lite svårt med Verb Tempus bara. Var längesen jag övade på det och att komma igång igen med det på engelska, det är inte världens lättaste direkt.
 
Efter skolan drog jag, Myriam, Pedro och Vitor till Pacific Beach. Efter lite vattenpipa.
Var meningen att vi skulle ta bussen, men några kompisar kom förbi med sin bil så vi trängde ihop oss 7 stycken i den lilla risiga bilen. 5 i baksätet och 2 fram.
Som tur var upptäcktes vi inte av polisen.
I PB gick vi till ett sushi ställe.
Dags att ta sushioskulden!
Alla de andra tjata om att jag skulle älska det men var en aning skeptisk.
Men, det var faktiskt helt okej.
Jag älskar det inte, men enligt de andra så kommer jag älska det efter några gånger.
Tog även en trip till Pacific Beach Pier. Så himla fint!
 
Så idag var en dag av första.
Första skoldagen för Karen.
Första gången jag suttit så trångt i en bil.
Första gången jag var i Pacific Beach.
Första gången jag åt sushi.
Första gången jag lyckades äta med pinnar.
 

1 kommentarer

Syster

15 Jan 2013 08:49

Haha!! Jag håller nog med Micke... Mamma kan väl få köpa nåt nytt o skicka som present istället för nåt gammalt bös! ;)
Modig du som testar suschi... Jag skulle aldrig ha stoppat det i munnen! :/
Vad är grejen med vattenpipa, hur funkar det?
Miss you! <3 Puss o kram!

Kommentera

Publiceras ej