We Should Go To Paris, We Should Go And Dance .

2kommentarer

Äntligen lite värme i San Diego!
Runt 20 grader idag. Himla härligt!
Tänkte sätta mig i bakgården och plugga när jag kom hem från skolan.
Men eftersom att solen går ner vid 5 och jag var hemma vid halv 5 så var det inte lika varmt och gosigt längre.
Skugga över hela gräsplätten. Så icke!
Kul att jag börjar bli förkyld dessutom..
 
Idag var första gången som jag fick kommentaren "Svensk? du är ju inte blond?"
Nej, inga tuttar har jag heller. Sorry.
 
Hängde med enarmade Dominic idag (hahaha, va elak jag är, men han har faktiskt bara en arm. typ)
Dominic är min klasskompis och jag följde med honom och hans tre schweiz kompisar till Jack in The Box efter skolan idag. Hamburgerställe alltså. Grymt goda kycklingburgare!!
Och en magnifik glassmilkshake med krossade Oreos. Jag dör så gott!
Grabbarna var schyssta och pratade mestadels engelska istället för schweiztyska, förutom när de hade killsnack.
Men jag förstod en del av killsnacket ändå. Tror killsnacket innehåller ungefär samma saker i alla länder.
 
Imorgon drar i princip alla till Las Vegas för en långhelg för vi är lediga på måndag.
Men inte jag. Nope, jag väntar med Vegas tills jag är 21 så jag också kan gambla and get wasted.
Broder Mikael, lust att joina mig i Vegas i mars?
Anyhow, blir kanske sea world this weekend. We'll see.
Nu blir det One Tree Hill innan sovdags.
Peace.

2 kommentarer

Felicia

18 Jan 2013 19:29

Du är fantastisk! Och om du mot förmodan skulle glömma bort det, eller bli blind i vardagen så kan jag tala om för dej hur sjukt jävla bra du har det! Puss

Broder Mikael

21 Jan 2013 07:10

Jag är på till Vegas!! Säljer bilen direkt så vi kan gambla lite när vi är där ;-)

Kommentera

Publiceras ej