Hello Goodbye, You Were Perfect But Now That The Sun’s Coming Out We’re Through .

0kommentarer

Söndag. Bakis söndag.
Tog mig hem, sov i några timmar.
Klev upp och gjorde mig iordning för att åka tillbaka hem till Alvin för Welcome / Goodbye barbeque.
Andrins sista kväll hos Alvin, och en ny students första kväll.
Hade himla trevligt.
Blev bjuden på Koreansk och Filipinsk mat. Fantastiskt gott. Det mesta iaf.
När den nya studenten anlände (från sydkorea) lurade de stackarna med att säga att Andrin var Alvin, läraren som ägde lägenheten och att Alvin var Andrin, den gamla studenten.
Vart himla rörigt ett tag och jag tyckte mest synd om stackarn.
Meeen, ärligt så tror jag inte att han förstod nånting ändå.
 
Har tyvärr inga bilder från söndagen. Men det var en fin dag.
Alla dagar här har varit fina.
Men jag kan ge er en bild på mig istället. Eller fem. Håll till godo!

Koreanstyle

Swiss stel pose


Ätit för mkt pizza locken
Slängkyss
hehehehehehhehehehehee. Bath & Body Works <3

Kommentera

Publiceras ej