Let's Say We Up And Left This Town And Turned Our Future Upside Down .

0kommentarer

Måndag.
Vaknade tidigt, plockade upp Andrin och alla hans väskor vid 8.
Åkte till ett supermysigt matställe med frukostmeny, Studio Diner, för att äta just frukost med Tae och Lucie.
Tydligen hade universal en filmstudio i San Diego förrut, och alla som jobbade där, skådisar och andra människor, brukade gå till Studio Diner och käka.
Var himla mysigt iaf.
 
Lämnade Tae och Lucie för att styra Babyblue mot Los Angeles, skulle bara göra några ärenden först.
Blev dock lite försenade iväg för jag råkade bumpa in i en annan bil. hehehe.
Inte mitt fel!!!! Bilen framför tvärnita vilket jag också försökte göra men Dirt Cheap Car Rental borde kolla över deras bilars bromsar! Anyway, blev ingen skada på varken människor eller bilar. Så du kan vara lugn mamma!
 
Kom iväg tillslut iaf, trafiken var ganska okej i början men blev värre under eftermiddagen.
Vi gjorde ett pitstop at Laguna Beach, had some lunch there and talked about life.
Kommer verkligen sakna Andrin, han är den bästa killkompisen jag någonsin har haft.
Under de här 10 veckorna har vi verkligen pratat om allt. Han känns som en barndomsvän nu.
 
Åkte vidare till LA.
Kom fram till lägenheten som två andra EC studenter hyrt, Dario och Marina.
Vi var först dit så gick in och somnade på soffan.
När de andra väl kom dit gjorde vi oss i ordning och gick ut och letade ställe att käka.
Vandrade längs Walk of Fame, hittade ingen av mina superstjärnor direkt, tittade på folk och krockade med alla eftersom blicken var fäst på stjärnorna på marken.
Slutade med att vi tog bilen till en restaurang som serverade fantastiskt god pizza.
 
Inte helt lätt att vara "på semester" med 3 schweizare.
Blev väldigt mkt swissgerman och jag det retar mig fruktansvärt när de pratar och skrattar på deras språk först och sen förklarar vad de pratade om på engelska.
Varför inte prata engelska direkt?
 
 

Kommentera

Publiceras ej