Tell Me Something I Don't Know, Tell Me Something I Care About .

5kommentarer

Mycket har hänt de senaste dagarna.
Och allt är bara glädje!
Fredagen startade med översvämning i skolan, hela nedre plan var täckt med vatten.
Det regnade en dag. haha.
Hade mysfrukost med fina klassen på golvet.
Forsatte mysa under eftermiddagen med my crew.
Jag, Sandra, Tae och Andrin gjorde middag och drack vin, jag var nykter dock för jag körde.
Kvällen slutade med att vi alla fyra somnade i soffan vid 11 tiden under två filtar och med family guy på tvn.
Kommer sakna de här människorna nå grymt.
 
Lördagen invigdes med amerikans frukost med Sandra.
Dock trodde jag de innebar pankakor men fick toast, bacon, scambled eggs och råraka.
Gött iaf.
Etermiddagen bjöd på BBQ med hela klassen plus några andra, spelade rockband och hade skoj.
Lärde mig koreanskt kortspel, hoppas att jag ska kunna lära er där hemma. Himla kul faktiskt.
 
På söndagen fick jag prova på Schweizisk frukost, birchermüsli och omellet.
Sedan tog jag och Sandra en trip till Swap meet, köpte lite souvenirer.
Blev bjuden på middag under kvällen av Sandra.
Åkte till ett jättefint ställe Downtown, Ruth's steakhouse.
Vad jag inte visste när jag gick med på att låta henne bjuda mig var att stället va asdyrt!
Skäms och har lite dåligt samvete. Men till mitt försvar så visste hon om det innan hon sa att hon vela bjuda mig på middag. Skäms ändå. Tur att schweizare har pengar.
 
Idag, måndag.
Ja ni kära vänner.
Idag har jag äntligen gjort något jag gått och suktat efter.
Hade egentligen inte tänkt göra det idag, men passade på när tillfälle gavs.
Och jag är så lycklig att jag gjorde det!
Vad säger du Mami?
 
Är inne på min sista skolvecka nu, och imorn är sista riktiga dagen.
Kan inte riktigt sluta tänka på det. Hemskt.
Love you all!

5 kommentarer

Becka

12 Mar 2013 06:51

Vilken mysig klass du ser ut att ha :) alla bilder ser mysiga ut förresten! :)

Syrran

12 Mar 2013 09:07

Åh sicken fin föggel du gjort!! :)
Har du skrivit nåt prov än??! :P
Kram! <3

Mami

12 Mar 2013 11:46

Jo.. Den är fin. Jag menar de. Men större än jag trodde den skulle vara.

Har lilla paketet kommit än?

malin

12 Mar 2013 12:26

Mysigt med frukosten med klassen!
Allt är så mysigt :)

Och WOOOOW din tatuering är AWESOME!!!!!! :D Supersuperfin! Jag blir avis ;) <3

Linn

12 Mar 2013 16:36

FAN VAD SNYGGT!

Kommentera

Publiceras ej