We've Turned Our Hands To Guns, Trade In Our Thumbs For Ammunition .

1kommentarer

Bättre dag idag darlings.
Hyrde bil! Yeay, babyblue kommer vara en kär vän de kommande två veckorna.
Jag provkörde lite runt kvarteret hemma i Clairemont med Sandra som instruktör.
Himla ovant att inte behöva koppla, men det gick bra.
Första destinationen för svenskan som aldrig kört bil i Amerika förrut blev såklart IKEA.
Åh, kände mig som hemma där!
Köpte inga möbler dock, bara salt lakrits, choklad och julmust! De hade påskmust också men julmusten va billigare.
Sandra provade allt och tyckte om det mesta. Salt lakritsen va hon lite tveksam till dock, haha.
Var även tvugna att ta en varsin varmkorv! SÅ GOTT! 50 cent styck! så 1 dollar för 2 korvar. 7 kr!
Körde hem också.
Kommer ta lite tid att vänja sig med 5 filer och alla av och på farter till motorvägarna och att det är flervägsstopplikt överallt i princip. Men ingen katastrof hittills iaf!
 
Nu ska jag göra premiär på Typhoon.
Typhoon är baren som alla stundenter går till på tisdagar eftersom det är Taco Tuesday.
Dock har jag aldrig varit dit pågrund av åldern, och nu när jag kan så är ingen av mina cambridge människor intresserade längre.
Så jag ska gå med Myriam. Och hennes vänner. Från Frankrike. vilket innebär franska hela kvällen.
Ibland är det inte lätt att vara ensam svensk.
Anyhow, wish me luck!
Ha tagit på mig tajtaste byxorna jag äger så känner mig som en stoppad korv.
Konstigt, byxorna satt perfekt när jag köpte dom......
åååångest.

1 kommentarer

malin

06 Mar 2013 20:13

Snigg bil! och WOW att du klarar/vågar köra där!!!!!

Kommentera

Publiceras ej