Who Needs Sleep When We've Got Love, Who Needs Keys When We've Got Clubs .

0kommentarer

Uppadetering nr. 1.
 
Lördag. Provdagen. Dagen D.
10 veckors plugg skulle nu sättas på prov.
Första delen var Reading, (1h 15 min) piece of cake. typ. Har inte en aning om hur det gick för mig.
Få liksom inte veta resultaten förns i slutet av april vilket är värdelöst!
Andra delen var Writing. (1h 30 min) Min sämsta del fasktiskt. Hatar den!
Hopefully I completed the task, and didn't misspell to much!
Skrev en Proposal och en Contribution text. Hehe.
Skrev om Astrid Lindgren faktiskt, ljög en hel del dock för jag vet inte så himla mkt om henne.
Tredje delen Use of English (grammatik, 1h) faktiskt min favoritdel.
Man kan liksom sitta där i sina egan tankar och bara försöka hitta rätt ord.
Efter 15 minuter hade jag gått igenom alla 5 delarna av use of english.
Tänkte att jag måste gjort nått fel och gick igenom allt igen. Ytterligare 15 minuter och jag var nöjd.
Så resterande halvtimme hade jag tråkigt.
Sista delen Listening. (ca 40 min)
Sitta och lyssa på brittisk engelska och försöka hitta svaret på frågor.
Kändes som det gick bra iaf.
Kan ju hålla tummarna att jag blir godkänd iaf.
Jag vill verkligen bli det!
 
Kvällen bjöd på fest hos teacher Mai.
Började med att spela baseball och kickball. Himla kul faktiskt!
Iaf kickball vilket är ungefär som bränboll fast med en fotboll.
Baseball sög för ingen fick in ett riktigt skott.
Åkte tillbaka till Mais hus och festade vidare.
Blev måttligt full och hade kul.
Tog farväl av Sandra. Bästa Sandra.
Avslutade med mys hemma hos Alvin med Andrin, Tae och Lucie.
 
BILDER!

Mina finaste vänner härifrån.
Tae, Jag, Sandra och Andrin.
Sydkorea, Sverige, Schweiz och Schweiz.

Sandra och Claire.

Claire och jag.

Nico (Schweiz) Sarhan (Saudiarabien) Sujin (Sydkorea) och Ned (Scweiz/Bosnien)
3 sydkoreaner, en svensk och en saudiarab.

Kommentera

Publiceras ej