Cause It's A Long Road To Wisdom, But It's A Short One To Being Ignored .

2kommentarer

Fettman börjar gå överstyr.
Försökte vara duktig idag.
Banan till frukost, inget mellanmål, kex till lunch, sen spårade det.
 
Fortfarande hungrig efter kexen var jag tvungen att köpa en Kitkat i automaten.
Efter skolan drog vi till Hennesey's och åt hamburgare. Jag som inte ens gillar hamburgare!
Men det var 2 för 1 och vi var 4 personer så offrade mig för laget. Var dock den som propsade på att gå dit..
Åt inte hela dock för som sagt, jag gillar inte hamburgare.
Efteråt blev vi sugna på frozen yoghurt.
Choklad, kaffe och jordnötssmak med kakdegsbitar.....
Väl hemma frågar Ronnie om jag vill gå ut och käka middag för hon kände inte för at laga mat.
Såklart sa jag ja och vi hamnade på In-n-out burger.
Jag åt tillochmed upp alltihopa, för jag gillar faktiskt in-n-outs burgare...
JAG SOM INTE ENS GILLAR HAMBURGARE HAR ÄTIT TVÅ STYCKEN IDAG!!
jag skäms.
Valde även att ha en chokladmillshake till mitt mål...
 
Nu är det frukt och grönt som gäller.
Fy fan alltså.
Ha det bra. Kram från mjuk och kramgo aka tjock och smällfet.
 
Detta råkar dock vara en burgare från det förflutna, en kyckling sådan, som jag faktiskt gillade.
Känner mig lite hungrig.....

2 kommentarer

lisa

27 Feb 2013 08:25

kex till lunch? HAHAHA PUCKO

Linn

28 Feb 2013 15:06

Såhär känner jag - Ju mera Lina desto bättre, så ät upp hela USA och kom hem och invadera hela Sverige med dig!

Kommentera

Publiceras ej