Waging My Wars Behind My Face And Above My Throat, Shadows Will Scream That I'm Alone .

2kommentarer

Hola amigas!
Disneyland. wiihoooo! trodde man. inte riktigt.
Kortfattat så blev mina förväntningar överkörda.
Och dyrt var det. 87 dollar (609 spänn!) och vi hade gått igenom hela parken på ca 6 timmar.
Plus att det var fett med folk och väntetid från helvetet på åkattraktionerna.
Och knappt några figurer alls.
Dock sa Ronnie när jag kommit hem, bra tajming, att de brukar vara en parad nån gång under dagen.
Inte de första 6 timmarna som parken hade öppet iaf.
Lämnade San Diego vad 7 tiden och var framme halv 9, en halv timme efter att de öppnat.
Aja, visar lite bilder, ingen som jag egentligen är speciellt nöjd över.
Jag vela ju träffa Askungen! undra var den kärr.... prinsessan gömde sig...
Imorgon ska vi till en ö. Conorado. Har inga förväntningar, ingen idé.
Okej, ska sluta gnälla nu, får bara ångest när jag slösar mina stackars besparingar på skit när jag hade kunnat gått på Universal studios och levt på små moln i en vecka sen.
 
Och just det, tänker inte ens kommentera helgens melodifestival.
 

Tidigt innan allt folk kommit

Schweiziskt berg tydligen. som var en bergochdalbana. som jag överlevde.

Trött tjej med solbrända kinder och blekt hår. Tatuering vid nykelbenet?

2 kommentarer

Storasyster

18 Feb 2013 11:37

Jamen gnäll då!! ;)
Det hade kunnat vara värre... Du hade kunnat vara hemma i snö o elände... Skapat rutor på bilen o frusit om händerna för att sedan åka till city gross o köra ett 10 timmars pass!! ;)

Felicia

18 Feb 2013 11:56

At least it was great weather! :) :*

Kommentera

Publiceras ej