You've Built Your Wall So High That No One Could Climb It .

2kommentarer

Haha. Raoul verkar populär bland er!
Han är väldigt schysst, han går i en annan skola dock så träffar honom inte så mkt.
 
Den här veckan är än så länge seg. och tråkig. och deprimerande.
Vädret är kasst, alla i klassen verkar vara på halvtaskig humör, ingen vill hitta på nått och jag är 20 år gammal.
Kan inte göra något själv heller för som sagt bussförbindelserna suger!
Så om jag ger mig ut på egna äventyr kan jag inte ta mig hem igen.
San Diego är verkligen en bilstad. Jag behöver en bil. 350 dollar i månaden (ca 2400 kr) plus bensin...
SUCKS!
 
Så idag har jag försökt roat mig in my neighbourhood Clairemont...
Klippte håret. SKÖNT! var på tiden, blev relativt nöjd. betalde 25 dollar (vilket är 175 kr) FETT!
Efter det gick jag hem. Läste Lord of the flies (ska läsa 3 kapitel i veckan typ) och somnade.
Vaknade och var irriterad och less så tog en powerwalk runt Gaylord Street. haha. Gaylord.
Tog typ 40 min.
Kom hem och då va äntligen Ronnie hemma så hade lite sällskap iaf.
Och nu har jag läst ännu mer Lord of the Flies och hoppas och ber att morgondagen ska bli bättre.
Så mycket jag vill göra innan de här resterande 5 veckorna tar slut, men har ingen möjlighet till det.
Får mer och mer panik och ångest för varje dag som går.
Har iaf resan till Denver 21 februari att se framemot!
 
 
 

2 kommentarer

Hanna

07 Feb 2013 09:30

Tycker att du ska ta med Raoul hem om jag ska vara ärlig ;)

Malin

08 Feb 2013 10:09

Haha återigen håller jag med Hanna ;) om inte du gör det gör jag det!! Åt dig alltså ;)

Kommentera

Publiceras ej