If There Ever Was A Good Time To Start This Off, Then I'm Off .

1kommentarer

3 timmars skype med mami, papi och lillebror gjorde mig gott.
Saknar dom faktiskt och kan se framemot att träffa dem igen och bara umgås.
Saknar Big Sis också, och storebror. Och alla barn. Och mina fina sverigevänner.
Dock vill jag inte ha snö. och inte gå tillbaka till jobbet. haha.
Men dom problemen löser jag då.
3 veckors frihet återstår.
Kommer ha en bil frånochmed tisdag så kommer vara så jävla fri då!
 
Igår tog Ronnie med mig till swap meet, en stor utmomhusmarknad som de har varje helg.
Fatta att ha ockelbomarknad varje helg, haha.
Ganska coolt iaf och jag köpte lite smått och gott.
Vi hade 28 grader varmt och strålande sol!!
FETT VA BRUN JAG KOMMER BLI! tänkte jag. Innan Ronnie spraya mig med spf 70.
Lika blek som vanligt.
 
Kvällen spenderades först 1 timme och 20 minuter på en buss (urkassa lokaltrafik) och sedan i bay point, studentlägenheterna.
Virrade bort oss på området, jag, Simona och Lucie. Klättrade över ett staket och stötte på securitas där inne som fick släppa ut oss igen haha.
Hittade lägenheten tillslut och festade.
Satt i en soffa och drack vodka med apelsinjucie.
Inte så himla mkt party.
Saknar mina partybrudar i Sverige.
Tog taxi hem strac efter 12 slaget, aningen vinglig på benen.
Kom hem och la mig i sängen och kollade på melodifestivalen.
Vaknade med alla bidragen inlagda på spotifylistan..... rensar.
 
Ska tvätta idag och sen ska jag och Simona på bio. Life of Pi. Bryr mig inte riktigt om den filmen, vet inte alls vad den handlar om, men vill bara göra något så det blir säkert kul! Ska lyxa till det och köpa med mig lite godis också! jag som aldrig äter godis. bara kakor. haha.
Hare gött! Saknar er! Kärlek!
 

1 kommentarer

malin

04 Mar 2013 22:41

Du kommer ju säkert vara fett med brun ändå!! Du kommer förstå när du ser mig... vad är det förresten för spänande du äter i tallriken? :D

Kommentera

Publiceras ej