It Looked So Good It's Messed So Fine, Smile, I Fall And Close My Eyes .

3kommentarer

Snart är vecka 8 över. Det skrämmer mig så fruktansvärt!
Om mindre än 4 veckor kliver jag ner från mina rosa moln till Sverige.
Va fan gör jag då?
Jag borde oroa mig för examensprovet som är om bara 2 veckor, men det enda jag oroar mig för är att behöva gå tillbaka. Men jag oroar mig med nyvunnet självförtroende, och jag är övertygad om att jag kommer lösa det.
Känner mig starkare än någonsin förrut. Jag kommer att fundera ut något.
Är lite orolig för min favorit bloggare Kristian Gridlund http://ikroppenmin.blogspot.com/ han har inte uppdaterat sen den 15 februari nu. Ingen i Sverige som hört något?
För er som inte vet vem det är http://www.tv4play.se/program/jenny-str%C3%B6mstedt?video_id=2227724
 
Igår va en himla fin dag.
Åkte till stranden med klasskompisarna efter skolan, fina 25 grader och jag hade svarta långbyxor.
Och vi valde att spela volleyboll. Jag var kalasdålig så gav upp tillslut och såg på medans de andra barnen lekte.
Drog oss vidare till Pizza port strax innan solnedgången.
Bra ställe de där, bra öl, bra pizza, bra chickenwings och bra atmosfär.
Tog en favorit i repis och vandrade längs San Diegos största pier i mörkret.
Världen är fantastisk. Att ha ett liv är fantastiskt.
Att utvecklas är fantastiskt.
 
Imorgon är det sista practic test innan stora provet.
Skönt, slipper jag släpa med mig alla böcker till skolan imorn. haha.
Tänker fira/dränka mina sorger med tequila shots efteråt. I 28 grader och strålande sol.
Fantastiskt!

3 kommentarer

Storasyster Annelie

01 Mar 2013 17:17

Jippiii!! Snart kommer min älskade syster hem!! :D Så känner jag! ;)
Drömde härom natten att du kommit hem igen... Blev snopen när jag vaknade... Saknar dig!! Så få inte för dig att du ska bosätta dig i staterna för gott!! ;)
Här hemma håller jag på o försöker skola in liten megamammig kille på dagis! Det går sådär..! :/ På ons börjar jag jobba! Hujedamej vad fort ett år kan gå!
Ha en trevlig helg!
Puss o kram o bajs i näven!! <3 ;)

Lisa

01 Mar 2013 23:39

Åh, jag hade nästan glömt bort Kristian.

malin

03 Mar 2013 11:22

underbart du har lina! <3

Kommentera

Publiceras ej