Everything Is Beautiful To Me Latley, Things Are Quite Unreal To Me Now .

2kommentarer

ÄNTLIGEN börjar människor bli lite gladare.
Och idag är det TGIF!! thank god it's friday! LOVE!
 
Har varit lite kluven över att åka till LA över helgen eller hänga med fina människor på en koreansk restaurang och sjunga kareoke ikväll.
Ännu en gång är det åldern som stoppar mig, så blir kvar här i fina (dock regniga just idag) San Diego.
Tänker ta med mig apelsinjuice. med vodka. kan bli bra kareoke då!
Uppdaterar er imorn om hur det gick.
 
I övrigt vill jag bara säga ett stort tack till alla er där hemma!
Det bästa som finns är att vakna på morgonen och se facebook kommentarer, blogg kommentarer och instagram gillningar. Finns inget bättre sätt att vakna och jag är glad att ni kliver upp 9 timmar innan mig.
Verkligen, inspirerande är vad ni är, allihopa. Love you endlessly.
 
Mami, ledsen om jag var lite frånvarande i telefon idag.
Är av någon anledning supersvårt att prata svenska i ett rum där alla runtomkring pratar engelska.
Min lärare Mai tyckte svenska lät konstigt. haha. De sa hej då till dig allihopa utifall du inte hörde det.
 

2 kommentarer

malin

09 Feb 2013 22:47

va go du är!! <3

dock känner jag mig som världens minst inspirerande människa men tack haha ;) <3

Mami

09 Feb 2013 23:38

De gör inget jag hörde dig i alla fall. Jo jag hörde att de sa hej då. Skickde ett par snöiga bilder på viber så du inte ska glömma hur det är i verkligheten den här årstiden. Kram

Kommentera

Publiceras ej