Faith Is To Be Awake, And To Be Awake Is For Us To Think, And For Us To Think Is To Be Alive .

1kommentarer

Lååångt inlägg om helgen. Love.
 
Hade en himla fin helg i Denver.
Försenade plan, glömda ID-kort, snöstorm, mega kö till bowling och vodkasnaps.
haha. Seriöst så var det en himla fin helg och jag är lycklig att jag har så fina familjemedlemar!
Började med att planet dit var försenat, vart alltså jättesen till Grizzly Rose, och väl där upptäcker Daniella att hon inte har sitt legg med sig. haha. Så vi åkte hem, vilket va helt okej för jag var galet trött.
Spenderade två första nätterna i huset som Daniella delar med några kompisar.
Även världens sötaste hund Bullet bor där, så himla go! om jag någonsin skaffar en egen hund så ska det vara en Bullet, va nu han är för ras. Iaf så är han trebent sen 2 veckor tillbaka pga av en olycka, men han är ändå mega lycklig och springer omkring. Amazing.
Spenderade lite tid downtown på fredagen, köpte lite prylar. Tog min första lagliga drink på Hard Rock Cafe.
Gick till Daniellas jobb och blev serverad te, scones och champange av hennes fina arbetskamrater.
Och en personlig guidad tur av Daniella. Gigantiskt mega häftigt hotel! Kändes lite som Titanic.
Mot kvällningen gick vi ut och käkade och drack drinkar med två av Daniellas jobbarkompisar och med hennes pojkvän Marko. Hade himla trevligt!
Tänkte bowla efter det, eftersom Marko inte fyllt 21 än, meeen var megalång väntetid, 2 timmar.
Så vi spelade biljard istället. Överrraskande nog så sög jag inte. Kan dock inte skryta med så mkt mer.
 
Lördag jobbade Daniella 4 timmar så jag passade på att plugga lite.
Åt makalöst god glass på Cold Stone. OMG. godast ever!
Åkte sedan hem till AnnaCarin med vå flaskor vin.
Åt middag, (äntligen klyftpotatis!) drack vin, åt jordgubbstårta, tog en varsin vodkasnaps (ur glasen som ni gav henne Mami) och pratade. Så himla kul att... to catch up.
 
Söndagen bjöd på snöstorm!
Fin sådan. liknade Sverige.
Så vi stannade inne, åt mer jordgubbstårta och drack varm choklad.
Skulle ha åkt tillbaka till San Digo vid 5, men planet blev inställt.
Så efter ca en timmes väntetid i telefon lyckades AnnaCarin få med mig på sista flyget, som även det var försenat och beräknat till 00:30 på måndag morgon.
Åt middag på en thai restaurang, mega gott, och sen vinkade de av mig vid flygplatsen vid 22 tiden.
Är himla glad att de kommer till Sverige i sommar, kändes lite vemodigt att vinka av dem.
Träffade John på flygplatsen som varit i Dallas hela helgen så hann även med att träffa honom i ca en halv timme.
Tillslut, efter 3 gate byten satt jag på planet tillbaka till San Diego.
Myriam plcoakde upp mig vid 02:30 så kom i säng strax efter 3.
Därför ska jag nu sova. som en stock.
Update klar. undrar hur många av er som orkade läsa.
Här kommer några få bilder iaf.
Tog inga bilder på snön dock, försökte hålla mig undan.
 

1 kommentarer

malin

26 Feb 2013 20:25

wow vilken helg!! och vilket hotell!! :O
och åååh vovven!! <3

Kommentera

Publiceras ej