If You Love Somebody Better Tell Them While They're Here Cause They Just May Run Away From You .

2kommentarer

Jag älskar er allihopa!
Här i staterna är det ca en halvtimme kvar till min 21 årsdag, men firandet och gratulationerna har redan börjat!
Ni är underbara!
Och Malin, du strålande stjärna du är fantastisk! Och Lingon heter Lingonberry. haha. Tror dock inte att så många här vet vad det är. Big Sis, du borde läsa Malins kommentar i senaste inlägget.
Mina fina fina australienare, fy fan va ni är bra! Inspirerande födelsedagskort, verkligen!
Känns surt att jag inte kan svara... skaffa en bostad så jag kan skicka brev. haha.
Linn Limpispimpis Pettersson, fantastiska du, om du bara visste hur glad jag är över att ha dig i mitt liv. Du är bäst!
Och marabou mintkrokant.. Precis vad jag behövde! LOVE.
Imorgon åker jag till Denver efter skolan.
Ska bli underbart att få träffa Anna Carin och Daniella igen, 3 år sedan sist.
Tveksamt om jag hinner blogga innan jag sticker och jag vet inte om jag kommer ha tillfälle att göra det där.
Men stort tack till er alla!

Present från bästa Linn.

Present från världens bästa aunt/hostmom Ronnie.

Brev från de snyggaste hemlösa flickorna i Australien. Kände dock att kortet va lite barnförbjudet. hehe.
Lite presenter till mig själv från mig själv.

2 kommentarer

Big sis

21 Feb 2013 11:26

GRATTIS PÅ DIN 21-ÅRSDAG ÄLSKADE, ÄLSKADE SYSTER!!! <3<3<3 Hoppas du får en underbar dag! :) Vilken snygg klänning du hade fått av Ronnie! :D
Här hemma är vi just nu friska igen (åtminstone för stunden iaf), efter en kräk- o febersväng. :( Melwin o Elliot var de utsatta denna sväng! Men nu är vi på banan igen! :)
Vi håller på o skolar in Melwin på dagis nu... Han tycker det är jättespännande att vara där! <3 :)
Förresten... Tack så mycket för vykortet!! <3 Wow!!! Så sa Julia när jag sa att det är där du är! ;)
Hoppas du får en härlig helg i Denver! Hälsa så gott till dem allihopa! :)
Grattis igen o puss o kraam!! <3 <3

Till Malin: Tack för de värmande orden!! :) Efter 11 år i kassan själv så vet jag hur man helst vill ha det när man sitter där! :) Du gör ett bra jobb med tycker jag, alltid glad o trevlig! Precis som man ska vara i kassan!! :) Ha en fin dag!

Christian

21 Feb 2013 20:38

Grrrrattis <3 ha en underbar dag..

Kommentera

Publiceras ej