Never Been So Good At This, I've Never Been So Good With Silence .

3kommentarer

Fina fina männsikor, ni inspirerar mig!
 
Mami och big Sis, ingen rik italienare i sikte... väntar fortfarande på honom.
Men håller tillgodo med schweizarna så länge, haha.
Och angående köttbullarna så får du gärna skicka ett recept mami.
Och Anna Carin säger att det finns lingonsylt på IKEA så ska åka dit nån dag!
 
Alla min underbara vänner, ni är fantastiska! Så glad att ni vill följa mig här och jag hoppas att ni känner er lika uppskattade som jag gör. Ni betyder allt!
 
Så igår var Super bowl sunday. BBQ at teacher Alvins house. vilket också är Andrins hem.
Nästan hela advanced klassen var där, plus några till.
Åkte dit vid 1 tiden och matchen börjar halv 4.
Hade superkul! Lärde mig en hel del amerikans fotbollsregler, det är inte så svårt som man tror.
Tröttnade dock ganska snabbt på matchen och vet inte ens hur den sluta. Vet bara att San Francisco förlorade.
Drack en del, pratade med alla möjliga och visade Raoul den svenska geniala musiken. Haha. Han var imponerad.
Har lite bilder från kvällen som ni kan få se.
Åkte hem vid 11 snåret så skolan var inga problem imorse.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra... vill hitta på nått med vet inte om någon har tid...
Har iaf nyss lagat mat och ätit med Myriam. Längesen jag umgicks med henne nu så det var nice!
Lev väl.
Alvin
 

Raoul

Sandra och Simona

Tei och Sandra
Haha. så ful bild!
Mysstund!

3 kommentarer

Hanna

05 Feb 2013 10:15

Raoul var ju jätte söt!

Big sis

06 Feb 2013 08:23

Håller med Hanna jag... Han kan ju va rätt bra, även om han inte är italienare! ;)

Malin

07 Feb 2013 00:57

Ja ta raoul!!!

Kommentera

Publiceras ej