Run With Me, Through Off Cities, Someday We'll Be Kings And Queens .

3kommentarer

Pengainlägg. Skip it if you want to.
 
785 kr i lön för Januari månad, 3 timmars jobb. haha. Kommer sitta fint i plånboken.
Har passerat 20.000 sträcket i mina livsbesparingar nu, minussträcket alltså.
Betalde 800 för att stanna ytterligare en vecka, med hjälp från Mami som tydligen inte vill att jag ska komma hem. Kärlek till dig!
Åker till Denver på torsdag, kommer garanterat gå en del pengar där.
Ska bland annat åka till Cheesecake  Factory, väntar medans du googlar...
MHM. SO GOOD!
Tror jag, har aldrig varit där men ändå. har hört att det ska vara fantastiskt!
Köpte en ny plånbok igår. och en liten väska. hehehehehehe.
och lingonsylt!!! en liten burk för typ 40 spänn, hur mkt kostar det i sverige?
Ska köpa en stor, fin, fluffig, mysig california tröja innan jag åker hem också. Jag måste!
 
Idag har jag mått piss, svimmade nästan i skolan.
men sov 2 timmar när jag kom hem och nu mår jag bra.
Ronnie tror jag har PMS. hahaha.
Jag tror mer på hjärtsvikt. Tumör. Eller diabetes. Så jag äter kakor.
 
Här får ni lite inspirerande bilder på citronträd. Och mig som gammal.
Jävligt snygg om jag får säga det själv! not worried at all!

3 kommentarer

Mami

20 Feb 2013 13:24

Lingonsylt är dyrt även här hemma. Varför tror du man kutar omkring i skogen och slåss med myggen om de små röda annars. Ja eller pappa tycker ju det är kul också. Jag tror varken du har PMS eller nått annat du räknade upp. Jag tror mer på för mycket sol och för lite vatten när ni var på den där ön. För lite sömn också. Sen ska du ju u och flyga igen så varför ska du inte vara lite sjuk. Kram

malin

20 Feb 2013 22:06

på ica kostar den väl typ 20 spänn eller nåt ;) fast dom är ju ändå rätt stora! dock vet jag ju inte hur stor din burk var? vad heter lingon på engelska förresten?

apropå det, din syster är en mycket bra kund på ica! hon lägger upp varorna strategiskt på bandet och inte chips, mjukbröd, hårtbröd och blommor först - utan det tyngsta! och dessutom vänder streckkoderna rätt :) dessutom är hon glad och go, såna kundergillar man! inte surisar som bara kastar upp allt och heeeeeelt i oordning... du vet väl hur det är ... :P hoppas hon läser detta också hihi :)

saknar dig!!

/malin på ica uggleblo ;) ;) ;)

malin

20 Feb 2013 22:07

ps. hahaha du var ju värsta hippa, coola gamlingen ju!! :D

Kommentera

Publiceras ej