We'll Stagger Home After Midnight, Sleep Arm In Arm In The Stairwell .

3kommentarer

Ghaaaaa!
Skrev ett långt fint inlägg om min fylla igår, allt försvann. Fuck.
Orkar inte.
Sammanfattat:
Åkte aldrig hem efter skolan så party utan smink och utan partyoutfit.
Studentlägenheterna i Bay Point, alltså hemmafest.
 - Shots, Beer pong, music, smokers and red cups. (Röda plastmuggar alltså)
Securitas dök upp vid halv 11, gömde oss i garderoben.
Drog sedan vidare till en annan studentlägenhet i en annan trappuppgång och körde vidare.
Full, ful och megatrött.
Less på tyska, franska, italienska, portugisiska och vad de nu pratar i saudiarabien...
Taxi hem vid 2.
Mådde fruktansvärt så somnade inte förns vid 5.
Blev väckt halv 10 av Ronnie, eftersom städerskan och Karen från Brasilien var på väg.
Bakisbrillor och shopping, BBQ kyckling pizza.
Sammanfattat och bra.
Hade jävligt kul! Saknar svenskan lite dock.

Anyways, Lakers game i LA på tisdag, ska bli sååå kul!!
Håller även på att planera in en trip till Denver, Colorado helgen efter min födelsedag, yeay!

Ikväll dissar jag partyt och kör en chillkväll i mina Hollister mysbyxor.

Det här är Myriam!
 

3 kommentarer

Christian

13 Jan 2013 11:26

Kul att se att du tar för dig av staterna men beerpong är nåt du måste förklara för dom andra att det är alkoholmissbruk... öl ska drickas inte kasta bollar i ... ta det svinto när du dricker för du får inte bli fullare än att du kan ta hand om dig själv... det avlånga land du kommer från har andra kvinno syner än det du är i nu...var försiktig o rädd om dig

Anonym

13 Jan 2013 19:48

men lina vad roligt!!! jag tänker på typ one tree hill haha ;)

och jag är fett avis på lakersmatchen :( hur mycket kostade din biljett?

malin

13 Jan 2013 19:48

och det där var jag igen :P

Kommentera

Publiceras ej