Cause Somebody Stole My Car Radio And Now I Just Sit In Silence, Sometimes Quiet Is Violent .

2kommentarer

Hej Babies.
Inser att det gått nästan en vecka sedan senaste uppdateringen.
Ledsen men jag har haft fullt upp.
Test, fest, LA trip och farväl.
Ska berätta allt för er med tillhörande bilder, men just ikväll känner jag inte för det.
Ikväll tänker jag vara butter. Resterande 3 kvällar ska jag vara strålande glad. Men inte ikväll.
Ikväll ska sörja mina farväl.
ska fösöka hinna med att uppdatera er om förgående vecka de kommande 4 dagarna.
De sista dagarna här i San Diego.
Sedan ska jag åka hem, krama min underbara familj, fika med mina vänner och äta tacos och dricka vin.
 
 

2 kommentarer

Felicia

21 Mar 2013 08:17

Jag är ego och tycker det ska bli fantastiskt att du kommer hem! Jag har saknat dej. Tacos och vin ASAP!!

Linn

21 Mar 2013 12:13

Jag ska börja baka tårta idag! Iiiiiiiiiiih!

Kommentera

Publiceras ej