Fire, Buring Me Up, Desire, Taking Me So Much Higher, And Leaving Me Whole .

2kommentarer

Jag har grymt fina vänner här.
Så himla glad att jag träffat dem allihopa, har så många minnen som kommer vara med mig för alltid!
 
Typhoon igår va riktigt kul, och jag hade fel, Myriams franska vänner var inte med, eller jo två, men många andra roliga människor också. Och några av mina cambridgare dök upp också. Väldigt rolig kväll!
Dansade som aldrig förr och lärde känna ännu fler fantastiska människor.
Kom hem vid två, väcktes halv fem av en hund som saknar sin matte.
Ronnie var i Los Angeles på  jobb så hon sov där en natt.
Så blev inte så mkt sömn men det var det värt!
Känns som om lite ny energi har spridit sig.
 
Idag har jag umgåtts med två av de allra bästa, båda från schweiz, Andrin och Sandra.
Vi tog bilen hem till mig efter skolan. Börjar verkligen gilla att köra här i staterna.
Skulle plugga men pratade mest. Blev hungriga och åkta till Jack in the box och käkade.
Tog en trip till 99 cent store och köpte storpack av bomullstops att dela. haha.
Skjutsade hem vännerna och körde sen helt själv för första gången!
Imorgon ska jag agera chafför till skolan och plocka upp dem. hihi. känns skoj!
 
Fan va jag ska njuta nu sista tiden. Hela tiden.

2 kommentarer

Mami

07 Mar 2013 19:56

Tänk vad en bil kan förändra synen på tillvaron .
Tur att du har en här hemma med så det blir okej att komma hem. Saknar dig. Kram

malin

07 Mar 2013 22:55

Shit va awesome att du kör själv!!! :O Är så impad av dig lina, på alla sätt!

Jag har förresten bokat tid för friends tatueringen nu - på måndag!!!!!!!!!!!!!! :O omg, hade inte räknat med att det skulle bli så snart ;)

Kommentera

Publiceras ej