There Are No Miracles And This Is No Miraculous Life .

0kommentarer

Hej kompisar.
Verkar som om jag inte kommer hinna gå igenom hela veckan innan jag måste hoppa på planet hem imorn.
Men jag ska försöka hinna med lite till.
 
Onsdag.
Sov länge. väldigt länge.
Mötte upp Simona, Tae och Lucie för lunch på cheesecake factory.
SÅ HIMLA GOTT.
Maten var helt okej, men cheesecaken... OMG så förbannat gott! Tror jag dör.
Mätta som fan åkte vi till Pacific Beach och spelade biljard.
Kul men jag var sämst. Jag och Tae vann bara en gång av fyra, tack vare mig!
Men tog igen det sen när vi bestämde oss att bowla.
Hade himla kul faktiskt.
Hade dock bara ballerinaskor på mig dit utan strumpor såklart.
Men man kunde köpa strumpor där. För 3 dollar. Vilket är ca 21 kr.
Så dyra så självklart följer de med mig hem till Sverige.
 
 

Kommentera

Publiceras ej