There Is No Combination Of Words I Could Put On The Back Of A Postcard .

0kommentarer

Hade min sista skoldag i onsdags.
10 veckor har gått så fruktansvärt fort!
Helt otroligt.
 
Båda cambridgeklasserna hade frukost tillsammans på onsdags morgonen.
Spelade sedan amerikansk fotboll, soft version, roligt! Har dock träningsverk efter det... hej otränad.
Avslutade med en cermoni med utdelning av certificates för avslutad kurs (96% närvaro, hehe) och för första gången i mitt liv fick jag ett speciellt pris!
Var bara två från varje klass som fick det.
Andrin och Jag i vår klass.
Andrin fick Award for most likley to use inappropriate language in class.
Jag fick Award for most likley to misspell her own name.
Så stolt!
Känner mig himla motiverad inför writing test på lördag...
 
Idag var det speaking test som gällde..
Gick okej, tror att jag blev godkänd iaf.
Firade med att ta en löparrunda runt Gaylord drive. Eller snarare joggingrunda. Powerwalk. Promenad.
 
Fasiken vad jag kommer sakna människor.
Och för varje dag som går så älskar jag dom bara mer och mer.
Och varje dag som går så kramas vi mer och mer.
Som om vi allihopa känner att det är bäst att passa på.
Fasiken.
 

Last day at school.


Favoritställe, Hennessey's.



FRUKOST!

Mina lärare.

Cambridgeclass First
Cambridgeclass Advanced

Mitt fina pris..

This is how we study for cambridge speaking exam, hanging out in Alvins house.

Kommentera

Publiceras ej